Skriv til webmaster

Skriv til Jesper på jesper@stenholm.dk

Hvis du har været ude og fiske, og har haft en god oplevelse, så vil vi alle gerne høre lidt om det. Hvis du bare en eller to gange i løbet af en sæson, for eksempel sender en lille fangstrapport gerne med et billede eller lignende, så er der rigeligt med stof til forsiden af holbaekfisk.dk året igennem. Ofte er 5-7 linjer nok – mere er selvfølgelig velkomment!

Dét betyder også, at dine fangstmeldinger og (gerne) billeder bruges til at lave en god omtale for foreningen blandt lystfiskere. Så husk kamera, og husk at tænke på din forening, dine fiskevenner ogdin webmaster, når du har været ude og opleve noget ved vandet.

Holbaekfiskfisk.dk er vores allesammens side.

Er du ikke meget for at skrive, kan du nøjes med at sende et par stikord, så skal jeg nok fylde lidt ord på, så det bliver til et hélt indlæg. Du må også gerne ringe til mig, og fortælle om din oplevelse – så brygger jeg linjerne.

En hjemmeside er kun lige nøjagtig Så spændende, som vi medlemmer gør den til.